Lokalizacja Pensjonatu w Szczyrku

Mandzijówka położona jest w Szczyrku – 650m n.p.m. przy szlaku na Klimczok w przepięknym otoczeniu lasu, a z jej okien rozpościera się wspaniały widok na Skrzyczne. Dokładne położenie naszej posesji jest zaznaczone czerwonym markerem na poniższej mapie.

Wyświetl większą mapę

Dojazd od strony Buczkowic

Jadąc główna ulicą w samym centrum Szczyrku przed Starą Karczmą należy skręcić w prawo w ulicę Górską (dzielnica Szczyrk Biła; na skrzyżowaniu znajduje się kierunkowskaz do Hotelu Klimczok). Następnie prosto około 1 km, a następnie należy skręcić w prawo w ulicę Stromą (czwarta uliczka) i jechać odważnie w górę dość stromą uliczką (typowa górska uliczka) - nasz budynek znajduje się po prawej stronie drogi (nr 20A).

Dojazd od strony Wisły

Jadąc główna ulicą w samym centrum Szczyrku przy Starej Karczmie należy skręcić w lewo w ulicę Górską (dzielnica Szczyrk Biła; na skrzyżowaniu znajduje się kierunkowskaz do Hotelu Klimczok). Następnie prosto około 500 metrów, a następnie należy skręcić w prawo w ulicę Stromą (czwarta uliczka) i jechać odważnie w górę dość stromą uliczką (typowa górska uliczka) - nasz budynek znajduje się po prawej stronie drogi (nr 20A).

Podjazd jest dość stromy, a więc trzeba jechać odważnie w górę i aby najłatwiej wjechać na posesję trzeba minąć dom i pojechać wyżej, tam jest miejsce gdzie swobodnie można zawrócić i później wjechać przodem lub minąć dom (i taki betonowy słup od płotu) całym samochodem i wycofać.

Trasa i czas dojazdu z daleka

Korzystając z poniższych systemów nawigacji mogą Państwo sprawdzić trasę i czas dojazdu ze swojej miejscowości:

Pokaż trasę na Gogle Maps

Pokaż trasę na Via Michalin

Utrudnienia w okresie zimowym!

W sezonie zimowym podjazd do posesji jest utrudniony dla aut z napędem na jedną oś, konieczne są łańcuchy samochodowe.